پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261732
شعار سال چراغ راهي است براي پيدا کردن مبناي کار
تاریخ انتشار : 1402/01/10 12:28:11
نمایش : 542
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: چندين سال است که شعار سال بر مبناي اقتصاد است و اگر به طور کامل به اين شعارها توجه کرده بوديم شرايط کشور بهتر بود، اين‌ها شعار نيستند بلکه دستورالعمل و چراغ راهي براي پيدا کردن مبناي کار است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ موسي انصاري امروز سه شنبه در جلسه هماهنگي روز جمهوري اسلامي و روز قدس اظهار کرد:  نامگذاري سال با عنوان  رشد توليد و مهار تورم ما را به اين سمت سوق مي‌دهد که با توليد داخل روي پاي خود بايستيم و فشار از زندگي مردم کاسته شود.

وي با اشاره به اينکه چندين سال است که شعار سال بر مبناي اقتصاد است و اگر به طور کامل به اين شعارها توجه کرده بوديم شرايط کشور بهتر بود تصريح کرد:  اين‌ها شعار نيستند بلکه دستورالعمل و چراغ راهي براي پيدا کردن مبناي کار است.

انصاري با بيان اينکه در فروردين‌ماه سال ۵۸ به دستور امام خميني(ره) رفراندوم عمومي براي انتخاب نوع حکومت برگزار شد اذعان داشت:  بي‌نظيرترين حضور مردم در فروردين ماه سال ۵۸  به تصوير کشيده شد و دنيا از اين حضور متحير ماند.

وي بيان داشت: حاکميت جمهوري اسلامي در سال ۵۸  از ميان سلطه شرق و غرب بيرون آمد و ماندگار شد.

انصاري ادامه داد: حضور ۹۸ درصدي مردم در پاي صندوق‌هاي راي و آري گفتن ۹۹ درصدي مردم به جمهوري اسلامي از بزرگترين افتخارات جمهوري اسلامي است.

وي يادآور شد: گراميداشت اين روز بزرگ در روز ۱۱ فروردين در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه سراسر استان و پيش از ايراد خطبه‌ها برگزار مي‌شود و لازم است تمامي نهادها، دستگاه‌ها ضمن تبيين اين روز و فرهنگ‌سازي براي نسل جوان در اين برنامه شرکت کنند.

انصاري اذعان داشت:  بايد با آذين‌بندي شهرها و ادارات و اهتزار پرچم جمهوري اسلامي پيام  ۱۲ فروردين را به مسافران نوروزي برسانيم.

وي به برنامه هاي روز ۱۲ فروردين اشاره کرد و گفت: اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي در تپه نورالشهدا، ارائه پرچم به مسافران نوروزي، فضاسازي پايگاه‌هاي نوروزي و ورودي شهرها و پايانه‌هاي مسافربري و ايجاد غرفه‌هاي فرهنگي در مصلي‌هاي نماز جمعه بخشي از فعاليت‌هاي مربوط به اين روز است.

انصاري همچنين به روز قدس اشاره کرد و بيان داشت :  روز قدس، روز اتحاد و هوشياري مسلمانان عليه دشمني واحد است و ظرفيت بالايي براي اتحاد ملت‌هاي آزادي‌خواه و مبارزه با ظلم و زورگويي است.

وي خاطر نشان کرد:  تا به امروز تمام دسيسه‌هاي دشمن براي کمرنگ کردن روز قدس، خنثي شده است، در حال حاضر در بيش از ۸۵ کشور جهان اين روز گرامي داشته مي‌شود و مردم سراسر جهان با راهپيمايي حقانيت اسلام را به گوش جهانيان مي‌رسانند.

انصاري به مسير راهپيمايي روز قدس اشاره کرد و ادامه داد : راهپيمايي روز قدس در شهرکرد از چهارراه بازار شروع مي‌شود و مردم به سمت مصلي امام خميني حرکت مي‌کنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: فضاسازي ميداني، برگزاري برنامه‌هاي اقناعي و کرسي‌هاي آزادانديشي با حضور دانشجويان بخشي از برنامه‌هاي اين مناسبت است.

انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html